برگزاری دوره آموزشی سامانه ستاد در راستای تسهیل انجام فرایندهای تجاری

<p><p dir="RTL" style="margin-bottom:8pt; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify"><span style="font-size:14px"><span style="font-family:Tahoma,Geneva,sans-serif"><span style="direction:rtl"><span style="unicode-bidi:embed"><span style="line-height:115%"><span lang="FA"><span style="line-height:115%">به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز؛ فرزین بهنامی فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) جهت تسهیل انجام فرایندهای تجاری نظیر مناقصه ، مزایده و خرید جزئی و عمده راه اندازی شده است. دستگاه های اجرایی به عنوان برگزار کننده یا<br /> مناقصه گزار، تمامی مناقصات دولتی عمومی را در سامانه مناقصات دولت درج کرده و تمام متقاضیان شرکت در مناقصات دولتی، می توانند مناقصات جاری به همراه شرایط و جزئیات شرکت در آنها را در سامانه مناقصه الکترونیکی دولت بصورت یکسان مشاهده و در صورت وجود شرایط در آن شرکت نمایند.</span></span></span></span></span></span></span></p> <p dir="RTL" style="margin-bottom:8pt; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify"><span style="font-size:14px"><span style="font-family:Tahoma,Geneva,sans-serif"><span style="direction:rtl"><span style="unicode-bidi:embed"><span style="line-height:115%"><span lang="FA"><span style="line-height:115%">مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز خاطرنشان ساخت:سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) علاوه بر تسهیل مناقصات،جهت مدیریت یکپارچه دولت بر مناقصات، نظارت و کنترل بر آنها، شفاف سازی و پشتیبانی از افراد و شرکت های کم توان و جلوگیری از رانت و فساد طراحی شده است.</span></span></span></span></span></span></span></p></p>

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۷:۴۱