پیام تبریك نماینده وزیر و مدیركل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی


سعید رشنوادی، طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام ، متن پیام مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان و شیر زنانی بوده که نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند.

تلاش‌های مستمر و مؤثر این نیرو برای مقابله قاطعانه با چالش‌ها و معضلات مختلف از تهدیدات مرزی تا فسادهای اخلاقی، اقتصادی و… در جامعه، از یک سو و توجه جدی به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی از سوی دیگر، سبب شده‌اند نیروی انتظامی، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب و مردم فهیم ما به منزله امین خود به آن بنگرند و با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه، مشارکت کنند.

این‌جانب ، سیزدهم مهر، روز نیروی انتظامی را که امسال با سال‌روز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) قرین گردیده را گرامی می‌دارم و ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام فراجا بویژه شهدای عزیز امنیت، برای تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در سراسر استان ، سربلندی و موفقیت‌های روزافزون در خدمت به این آب و خاک الهی و مردم ولایی استان ، مسألت مینمایم و امیدواریم با عنایات خداوند سبحان و تحت فرماندهی داهیانه فرمانده معظم کل قوا موفق و پیروز باشید .

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
آخرین بروزرسانی: