شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس مسئول تحول اداری ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
· اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد، تکمیل فرم های مربوطه و تهیه مستندات لازم .
· پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد سازمان متبوع و تهیه گزارش از نتایج ارزیابی، جهت ارائه به استانداری و وزارت متبوع در مقاطع زمانی معین .
· انجام مطالعات و بررسی های مربوط به برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل سازمان متبوع و ارائه پیشنهادهای لازم.
· تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و انعکاس مراتب به واحدها و کمیته های تخصصی مربوطه به منظور رسیدگی بدانها در حد قوانین و مقررات و اعلام پاسخ به شاکی یا سازمان ارجاع کننده.
· انجام برنامه های مربوط به بازرسی حسب دستور مقام مافوق.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : رئیس گروه فناوری اطلاعات
· بررسي ورودي ها ، طراحي بانك اطلاعاتي ، برنامه نويسي با رعايت قواعد منطقي و تنظيم خروجي هاي مورد نياز.
· آزمايش برنامه هاي جديد و حصول اطمينان از كاركرد صحيح آنها و مستند سازي فعاليتها جهت ارائه به مسئول ذيربط.
· هماهنگي واحد برنامه نويسي با فعاليت ساير واحدهاي فرابري داده ها و همكاري با آنها.
· مشاركت در سمينارهاي تخصصي و دوره هاي آموزشي نوين براي آگاهي از پيشرفتهاي فني و بكار گيري شيوه هاي جديد برنامه نويسي.
· بررسي روشها و سيستم هاي جاري و انجام تغييرات و اصلاحات مورد درخواست در برنامه هاي جاري و نگهداري سيستم هاي عملياتي به منظور حداقل سازي هزينه و افزايش كارايي سيستم.
· انجام بررسي هاي راهبردي در زمينه طرح هاي جامع انفورماتيك.
· تهیه و بروز نگاهداشتن، شناسنامه تجهیزات رایانه ای، تجهیزات شبکه و نرم افزارهای موجود.
· نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای و کنترل فنی تجهیزات خریداری شده.
· نظارت بر فعالیت شرکتهای پیمانکاری طر ف قرارداد.
· تشخیص عیوب سخت افزاری سیستمها و رفع عیب تجهیزات
· حفظ،نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی از نقطه ابتدایی تا انتهایی شبکه و کلیه تجهیزات مرتبط با آن.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس مسوول فن آوری اطلاعات
· تجزيه و تحليل مشخصات جمع آوري شده از سيستم هاي گسترده موجود و مقايسه آنها با مشخصات خواسته شده در سيستم ها و پيشنهاد طرحهاي اصلاحي .
· تعيين احتياجات و خواسته هاي اصولي و قابل پياده سازي در سيستم هاي كامپيوتري .
· تعيين اهداف طرحهاي مورد بررسي پس از امكان سنجي آنها و برآورد هزينه هاي عملياتي .
· تنظيم اصول ، ضوابط و استانداردهاي مناسب فرآيند طراحي سيستم پيشنهادي.
· تعيين روشهاي حفاظت و كنترل سيستم هاي گسترده و پيچيده كامپيوتري .
· تدوين طرحهاي لازم براي آزمايش ، تبديل و توسعه سيستم ها و ماشين هاي كامپيوتري .
· تبديل اقتصادي ، علمي و منطقي نياز هاي شناخته شده سيستمها به مشخصات فني در برنامه هاي كامپيوتري.
شرح وظايف پست سازمانی
جمعدار و امین اموال
- تهیه اسناد مناقصه و مزایده
- انجام امور مربوط به برگزاری جلسات کمیسیون مناقصه
- حراست و تحویل و تحول و تنظیم حساب اموال و کالاهای تحت ابوابجمعی براساس نظام نوین اموال دولتی
- نصب برچسب و تهیه لیست اسقاطی
- کنترل موجودی انبار در فواصل معین
- آزمایش کلیه اموال غیر مصرفی خریداری شده
- صدور مجوز خروج موقت اموال
- مطابقت اجناس موجود با لیست اموال در اتاقها
- الصاق یک نسخه از اموال تحویل داده شده در هر اتاق
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : كارپرداز
· دريافت درخواستهاي خريد و خدمت كه به وسيله مقام مافوق ارجاع ميشود.
· استعلام قبل از خريد اجناس یا انجام خدمت و گزارش آن به مقام مافوق.
· تحصيل نمونه كالا و ارائه آن به مقام مافوق بمنظور تطبيق با مشخصات مورد تقاضا.
· دريافت استعلام بها پس از تأمين اعتبار و دريافت تنخواه گردان لازم به منظور خريد یا خدمت.
· تنظيم سند هزينه از اجناس خريداري شده طبق فاكتور .
· تحويل اجناس خريداري شده به انبار در مقابل اخذ رسيد و قبض انبار .
· تسويه حساب تنخواه گردان با ذيحسابي و درخواست تنخواه گردان مجدد .
· تهیه و تنظیم دفاتر مربوطه
· تهيه گزارشات لازم جهت مقام مافوق .
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : مسئول دفتر
· دريافت نامه ها، اوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده و ثبت خلاصه مشخصات در دفاتر مربوط.
· تفكيك و توزيع نامه ها ، گزارشات و ساير مكاتبات بين افراد و واحدهاي تابعه مربوط و پيگيري آنها.
· مرتب نمودن نامه هائيكه مقام مسئول بايد مطالعه ، ملاحظه و يا امضاء نمايد.
· تهيه ليست متقاضيان ملاقات و تعيين ساعت ملاقات براي آنان.
· آماده كردن سوابق و پرونده هاي مربوط در ارتباط با جلسات متشكله براي مطالعه و اطلاع قبلي.
· تنظيم اوقات جلسات و مطلع ساختن افراد شركت كننده در جلسه .
· برقراري ارتباط تلفني مقام مسئول با مقامات ، مسئولين و كاركنان.
· انجام اقدامات لازم در مورد نگهداري و بايگاني اوراق ، گزارشات، نامه ها و پرونده هاي مورد لزوم.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : ذيحساب
· اعمال نظارت و تأمين هماهنگي لازم در اجراي مقررات مالي و محاسباتي در حوزه مسئوليت.
· نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگاهداري و تنظيم حسابها بر طبق قانون ، ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها .
· نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالي.
· نگهداری و تحویل و تحول وجوه و نقدینه ها و سپرده ها و اوراق بهادار
· نگاهداري حساب اموال دولتي و نظارت بر اموال مذكور.
· درخواست تنخواه گردان حسابداري از خزانه معين استان.
· واگذاري تنخواه گردان پرداخت از محل تنخواه گردان حسابداري با تأييد بالاترين مقام دستگاه اجرايي.
· تأمين اعتبار پس از تطبيق موارد با قوانين و مقررات مربوط .
· درخواست وجه از خزانه معين استان، حسب مورد براي انجام هزينه ها و ساير پرداختهاي دستگاه اجرايي.
· پرداخت هزينه ها در حدود اعتبارات مصوب و تخصيص يافته.
· تطبیق پرداخت با قوانین و مقررات.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس مسئول روابط عمومي
· انجام امور فرهنگي در سطح سازمان.
· تمركز و انتشار اخبار مربوط به عملكرد سازمان و بالا بردن سطح آگاهي مخاطبين در مورد فعاليتهاي سازمان با استفاده از اينترنت، مطبوعات و رسانه هاي گروهي.
· مطالعه مندرجات در مطبوعات ، مطالب مربوط و تهيه پاسخ هاي لازم درباره مطالب خلاف واقع.
· انجام كليه امور تشريفاتي ، برگزاري سمينارها و مراسم مذهبي.
· تدوين و توزيع نشريه داخلي ، انتشار اخبار و اطلاعات سازمان براي كاركنان.
· پياده كردن نظام پيشنهادها و اجراي آن.
· اجراي طرحهاي انگيزشي براي كاركنان .
· پوشش کامل تصویری و خبری از جلسات و تهیه گزارش خبری و ارسال به نشریه اخبار اقتصادی سایر نشریات، خبرگزاریها و پورتال سازمان
· به روز رسانی پورتال سازمان
· تهیه گرارش عملکرد و ارسال به اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع و سایر واحدهای ذیربط
· انجام کلیه امور مربوط به ارتباط با رسانه ها
· اجرای طرح نظر سنجی ارباب رجوع و تهیه گزارش نتایج حاصله
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : حسابرس اداره خزانه معین
· اعمال نظارت لازم بر نحوه انجام عمليات امور مالي در دستگاههاي اجرايي بر اساس دستور العمل هاي مربوط و ارائه نتايج حاصله به رياست سازمان.
· رسيدگي به موارد اختلاس، سوء استفاده از وجوه و اموال عمومي بر اساس اطلاعات واصله و يا اعلام مراجع ذيصلاح و همكاري با متصديان امر نظير سازمان بازرسي كل كشور و دادگاهها و ... در اين زمينه ، حسب مورد و با دستور رياست سازمان .
· بررسي نارسائيها و ناهماهنگي هاي مشهود در امور ذيحسابيها و گزارش نتايج حاصله به رياست سازمان .
· پيگيري مستمر در مورد تهيه بموقع صورتهاي تحويل و تحول ابوابجمعي ذيحسابان با توجه به احكام انتصابات صادره.
· رسيدگي به صورتهاي تحويل و تحول دريافتي و اعلام نتايج حاصله به رياست سازمان .
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : بازرس اداره اموال و اوراق بهادار
· ارائه طريق پيرامون روشهاي صورت برداري اموال و اوراق بهادارواحدهاي مستقر در استان، ضمن رعايت مقررات ذيربط.
· انجام بازرسی و راهنمايي امناي اموال واحدهاي مستقر در استان و كمك به حل مشكلات آنان و پيشنهاد تعقيب اداري و قضايي در مواردي كه تخلفاتي نسبت به اموال دولتي صورت گرفته.
· كنترل سیستم های نوین اموال واحدهاي مستقر در استان و نظارت برحسن اجرای آن.
· رسيدگي و نظارت بر حسن اجراي ضوابط و مقررات پيش بيني شده نسبت به كليه مسائل و امور مربوط به اموال دولتي و اموالي كه در اختيار دولت قرار مي گيرد و ارائه گزارش لازم به واحد ذيربط و پيگيري آن تا حصول نتيجه قطعي
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : رئيس اداره اموال و اوراق بهادار
· نظارت بر حسابهاي اموال دستگاههاي دولتي در استان بر اساس قوانين ، آئين نامه ها و دستورالعملهاي مربوط.
· برنامه ريزي در جهت تقسيم كارها از قبيل نامه ها و صورتحسابهاي اموال بين كاركنان قسمت و نظارت بر حسن انجام امور .
· ايجاد روشهاي مناسب پيگيري به منظور حسن اجراي مقررات اموالي .
· نظارت بر امر تمركز حساب اموال دستگاههاي دولتي استان .
· نظارت بر ثبت دستگاههای ثبت تمبر و ثبت دفاتر اوراق بهادار بر اساس ضوابط مربوط.
· نظارت بر حفظ و حراست از اموال دولتي و راهنمايي درخصوص نحوه استفاده از آنها در سطح استان.
· بررسي و پيگيري لازم نسبت به گزارشهاي مأمورين اعزامي به ساير دستگاههاي دولتي در جهت حسن اجراي مقررات حاكم بر اموال دولتي استان.
· رسیدگی به حسابهای اوراق بهادار وتهيه و تنظيم وضعيت سالانه اوراق بهادار استان به انضمام گزارشات لازم و ارسال آن به اداره كل اوراق بهادار وزارت متبوع .
· انجام امور مربوط به کمیسیونهای:مستندسازی اموال غیر منقول، ماده 69 ،ماده 2،لایحه قانونی نحوه استفاده از خودروهای دولتی ، تقویم ارزش اراضی و واگذاری قطعی طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی
· مدیریت امور کارکنان تحت سرپرستی
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : معاون اقتصادي
· تنظیم خط مشی ، اداره امور و اجرای سیاستهای اقتصادی در سطح استان در چارچوب سیاستهای مالی و اقتصادی کشور.
· تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی سیاستهای مالی و پولی در سطح استان .
· تحقیق و بررسی امکانات بالفعل و بالقوه بخشها ی مختلف تولیدی استان.
· تحقیق و بررسی پیشنهادات سایر دستگاههای دولتی استان.
· بررسی و مطالعه اوضاع و ویژگیهای اقتصادی و فعالیتهای اقتصادي بخشها ی مختلف توليدي.
· بررسی و تجزیه و تحلیل شاخصهای رشد و توسعه در استان و ارائه راهکارهای مناسب جهت ارتقاء شاخصهای مذكور.
· بررسی و مطالعه در خصوص محدودیتها و مشکلات زیر بنایی استان و ارائه راهکارهای اجرایی جهت رفع موانع و مشکلات موجود.
· ارائه گزارشهای اقتصادی سالیانه استان
· انجام تکالیف محوله در مقاطع مختلف بر حسب سیاستهای وزارت متبوع از جمله سهام عدالت و اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور رفاهی
· كنترل و نظارت بر ليست شاغلين واجدشرايط دريافت كمكهاي رفاهي .
· تكميل فرمهاي متقاضيان دريافت وام و ثبت آن در دفاتر مربوطه
· معرفي متقاضيان دريافت وام به بانك هاي طرف قرارداد .
· ارسال فرم وام مسكن و وام ضروري و معرفي افراد با توجه به ضوابط و مقررات موجود به شركت تعاوني اعتبار كاركنان وزارت متبوع .
· تنظيم پرسشنامه مربوط به تأمين خدمات درماني كاركنان و صدور گواهي لازم مبني بر كسر حق درمان سرانه.
· انجام كليه امور خدمات درماني اعم از بيمه خدمات درماني، تأمين اجتماعي، بيمه ايران و بيمه هاي تكميلي.
· بررسي و انعكاس مشكلات عمده كاركنان از قبيل مسكن، اياب و ذهاب، مهدكودك و غيره.
· معرفی کارکنان جدید الاستخدام به شرکت تعاونی اعتبار وزارت متبوع و انجام اقدامات لازم جهت استرداد موجودی کارکنان بازنشسته.
· هماهنگی و معرفی کارکنان جهت استفاده از امکانات اقامتی وزارت متبوع
· پیگیری مربوط به انعقاد کلیه قرادادهای بیمه ای
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : معاون نظارت مالی و رئيس خزانه معين استان
· نظارت و سرپرستي بر اجراي وظايفي كه به موجب قوانین، مقررات، مصوبات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوطه بعهده معاونت هزینه و رئیس خزانه معين در استان محول شده است.
· نظارت و سرپرستي بر واريز درآمدهاي عمومي كشور در سطح استان و همچنين بررسی درخصوص علل كاهش و افزايش درآمدها و تهيه گزارشات لازم .
· نظارت و سرپرستي بر افتتاح ، تغيير امضاء و انسداد حسابهاي بانكي و تمرکز وجوه درآمد شرکتهای دولتی.
· نظارت و سرپرستي در صدور اجازه انتقال وجوه درخواست شده از طرف ذيحسابان از محل موجودي حسابهاي خزانه معين به منظور پرداخت اعتبارات هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههاي اجرايي.
· امضاء چكهاي صادره عهده حسابهاي خزانه معين با رعايت ماده 124 قانون محاسبات عمومي كشور و مقررات مربوط و همچنين نظارت و سرپرستي بر امور مذكور.
· بررسي موافقت نامه ها و امضاء نامه هاي مربوط به اجازه استرداد وجوه واريز شده به حساب درآمد عمومي كشور.
· نظارت و سرپرستی بر امور مربوط به نظارت مالی، تمرکز و تلفیق و اموال و اوراق بهادار.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس اقتصادی (بخش وضعیت اقتصادی)
- تشکیل تیمهای تحقیقاتی و اعلام موضوع تحقیق
- بررسی پروپوزالها و گزارشات مرحله ای تهیه شده مربوط به پروژه های تحقیقاتی
- تهیه گزارشات اقتصادی استان
- ارائه گزارشات عملکرد گرو ه اقتصادی
- انجام امور اجرایی جهت سرکت در نمایشگاهها، همایشها و سمینارها
- انجام امور دبیرخانه های مسقر در معاونت اقتصادی طاز جمله ستاد هدفمندی یارانه ها و هسته پژوهشی
- پاسخگویی به نامه های ارجاع شده توسط مقام مافوق
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : كارشناس اقتصادي (سیاستهای پولی و مالی)
· دريافت موضوع گزارش و مطالعه اقتصادي خاص، از مسئول مربوطه.
· جمع آوري و پردازش اطلاعات و آمار مورد نياز.
· تجزيه و تحليل اطلاعات و يافته هاي آماري درخصوص موضوعات مورد مطالعه.
· ارائه گزارش مطالعات انجام شده و تدوين و تنظيم آن.
· مشارکت در تهیه گزارشات اقتصادی سالانه استان
· انجام امور مربوط به همایشها و نمایشگاههای اقتصادی
· انجام امور مربوط به دبیرخانه های مستقر در معاونت مربوطه
· پاسخگویی به مکاتبات اداری ارجاع شده توسط مقام مافوق
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : رئيس اداره نظارت مالي
· برنامه ریزی و نظارت بر انجام حسابرسیهای تبصره 5 ماده 72 قانون محاسبات عمومی کل کشور.
· حسابرسی از دستگاههای اجرایی و موسسات دولتی بر حسب دستور مقامات ما فوق و ارائه گزارشات مربوطه.
· برنامه ريزي ، هماهنگي و كنترل بر عملكرد ذيحسابان و معاونين ذيحسابي دستگاههاي اجرايي با همكاري حسابرسان و حسابرسان مسئول گروه نظارت مالي و با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.
· بررسي نارسائيها و ناهماهنگي ها مشهود در امور ذيحسابيها و گزارش نتایج حاصله به معاون هزینه و رئیس سازمان و پيگيري مسائل و مشكلات ذيحسابان و معاونين ذيحساب و اهتمام لازم جهت ايجاد رويه مالي يكسان در دستگاههاي اجرايي با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.
· نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحويل و تحول ابوابجمعي ذيحسابان با توجه به احكام انتصاب صادره با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.
· نظارت مستمر و پيگيري نسبت به پرونده كسري ابوابجمعي در رابطه با موجودي اوراق بهادار تا حصول نتيجه با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.
· نظارت بر ثبت و اعمال تغییرات لازم در نرم افزارهای نظارت مالی
· مدیریت بر کلیه امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
· انجام سایر امور ارجاع شده توسط معاون محترم هزینه.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : حسابرس مسئول اداره هماهنگی و تمركز و تلفيق حسابها
- اعلام وصول صورتحسابهای ماهانه و نهایی هرینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی
- بررسی صورتحسابهای ارسالی از لحاظ کامل بودن اسناد و ضمائم وتطبیق با قوانین، مقررات و دستور العملهای مربوطه و اعلام موارد واخواهی به ذیحساب دستگاه اجرایی و انجام پیگیریهای لازم جهت اصلاح.
- ارائه راهنمائیهای لازم به مسئولین تنظیم حساب دستگاههای اجرائی جهت تهیه صورتحسابها و اصلاح موارد واخواهی
- ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق جهت تهیه صورتحساب عملکرد بودجه استان
- تهیه آمار و گزارشات مربوطه.
- ارائه آموزشهای لازم به حسابرسان و اظهار نظر در خصوص عملکرددستگاههای اجرائی
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : حسابرس اداره هماهنگی و تلفيق حسابها
• اعلام وصول صورتحسابهای ماهانه و نهایی هرینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی
• بررسی صورتحسابهای ارسالی از لحاظ کامل بودن اسناد و ضمائم وتطبیق با قوانین، مقررات و دستور العملهای مربوطه و اعلام موارد واخواهی به ذیحساب دستگاه اجرایی و انجام پیگیریهای لازم جهت اصلاح.
• ارائه راهنمائیهای لازم به مسئولین تنظیم حساب دستگاههای اجرائی جهت تهیه صورتحسابها و اصلاح موارد واخواهی
• ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق جهت تهیه صورتحساب عملکرد بودجه استان
• تهیه آمار و گزارشات مربوطه.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس اموال
· وصول، بررسي و رسيدگي به نامه ها و صورتحسابهاي اموال دولت در سطح استان و تهيه پاسخ مناسب براي هر يك بر اساس قوانين ، آئين نامه ها و دستور العمل هاي مربوطه .
· اعلام وصول صورتحساب هاي اموالي پس از مميزي آنها و نيز انجام پيگيري لازم به منظور رفع نقص صورتحسابهاي واخواهي شده و يا ناقص.
· انجام پيگيري لازم به منظور ارسال اسناد مالكيت اموال دولتي به خزانه اسناد مالكيت دولت و نگهداري تصويري از آنها.
· ارسال صورتحساب اموال اعلام وصول شده جهت ثبت به كمك مميز يا متصدي مربوط .
· نظارت بر ثبت اموال در سیستم اموال دستگاهها از نظر حسن اجراي مقررات و گواهي ذيل صفحات ثبت شده .
a شرح وظايف پست سازمانی b
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی خزانه( افتتاح حساب)
· انجام كليه مراحل مربوط به افتتاح حساب ، تغيير امضاء و يا انسداد حسابهاي دولتی .
· تطبیق بانک با مجوزهای صادره از سوی خزانه داری کل کشور و صدور مجوز استانی
· تطبیق مجوزهای مربوط به افتتاح و انسدادحساب با قوانین و مقررات
· صدور مجوز تغییر امضاء.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی( درآمدها ي عمومی، اختصاصي ،شركتهاي دولتي و خانه های سازمانی)
- تهیه نامه ها و فرمهای انتقال درآمد عمومی و متمرکز جهت انتقال به حسابهای خزانه داری کل کشور
- تهیه صورت وضعیت درآمد عمومی و متمرکز جهت ارسال به خزانه داری کل کشور.
- صورت تائیدیه های درآمد دستگاههای اجرائی .
- تهیه آمار،گزارشات و صورتجلسه های مربوط به درآمد و ستاد درآمد استان.
- صدور سند حسابداری مربوط به درآمدهای ارسالی و رفع مغایرتهای احتمالی
- انجام اقدامات لازم جهت صدور شماره بستانکاری،تامیتن اعتبار،صدور سند حسابداری و صدور تائیدیه درآمدهای اختصاصی،شرکتهای دولتی و خانه های سازمانی.
شر ح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی (مسئول پرداخت حقوق کارکنان دولت و سایر اعتبارات هزینه ای)
· دریافت و کنترل فلاپی و درخواست وجه حقوق دستگاههای اجرایی استان بصورت ماهانه و صدور اسناد حسابداری
· امضاء و ممهور کردن درخواست وجه های حقوق نسخه دستگاهها به مهر واحد اعتبارات هزینه ای و تحویل اسناد حسابداری به رئیس قسمت خزانه
· هماهنگی لازم با واحدهای مالی دستگاهها و برنامه نویس آنها در ارتباط با تغییرات و نحوه تهیه فایل حقوق ماهیانه
· تهیه گزارش ماهانه از نرم افزار حقوق و ارسال آن به خزانه داری کل و پیگیری لازم
· دریافت و تامین اعتبار درخواست وجه اعتبارات سایرهزینه ای دستگاهها و کنترل آن با برنامه اعتبارات و صدور اسناد حسابداری جهت پرداخت درخواست وجه هزینه ای و تحویل آن به واحد دریافت و پرداخت جهت صدور چک
· تهیه آمار و گزارشات مربوط به حقوق و سایر اعتبارات هزینه ای
· ثبت کلیه ارقام موافقتنامه ها و اصلاحیه های موافقتنامه ها و تخصیص ها در برنامه اعتبارات و کنترل عددی آنها به تفکیک فصل و برنامه
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی (مسئول تنظيم حساب و دفترداري)
- ثبت صورتحسابهای بانکی به صورت ماهانه در دفتر تنظیم حساب به صورت ماهانه
- تطبیق صورتحسابهای بانکی با دفاتر و تهیه صورت مغایرت بانکی به صورت ماهانه
- تهیه تراز جهت ارسال به خزانه داری کل بصورت ماهانه
- تهیه آمار دریافت و پرداخت بصورت ماهانه
- رفع مغایرت و تطبیق دفاتر مربوطه با واحد صدور چک
- ثبت کلیه دریافتی ها و پرداختیهای خزانه معین استان
- صدور اسناد حسابداری خزانه معین
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : كارشناس حقوقي
· جمع آوري، بررسي و تنظيم اطلاعات جهت ارائه نظرات و آراء مشورتي و پاسخ پرسش هاي به عمل آمده از طرف واحدها يا مقامات دولتي و قضايي در زمينه مسائل حقوقي.
· تهيه گزارش از پرونده هاي محكومين جهت ارائه به مقامات و مراجع مربوط.
· تفكيك عرايض و شكايات واصله از مراجع ذيربط و ارجاع به واحدها و كميته هاي تخصصي مربوط.
· رسيدگي به شكايات واصله در حد قوانين و مقررات مربوط و اعلام پاسخ به شاكي يا سازمان ارجاع كننده.
· مطالعه و بررسي قوانين و مقررات و ارائه پيشنهادات به منظور برقرار نمودن رويه هاي واحد حقوقي.
· حمایت قضایی از کارکنان دولت
· ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان
· پاسخ به مکاتبات حقوقی حسب دستور مقام ما فوق
· تنظیم و بررسی قراردادهای منعقده و اظهارنظر در خصوص انطباق موضوع آنها با قوانین و مقررات.
· تهیه و تقدیم شکایت کیفری در وزارتخانه و تعقیب و دفاع از پرونده و پاسخگویی و دفاع از شکایات علیه وزارتخانه در همه مراحل دادرسی.
· طرح دعوی حقوقی و طاری در وزارتخانه و تعقیب و دفاع از پرونده و پاسخگویی و دفاع دعاوی علیه وزارتخانه در تمامی مراحل دادرسی.
· ابلاغ و اجرای دادنامه های محکومین دیوان محاسبات کشور.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس بودجه
· تکمیل فرمهای تنظیم بودجه با نظارت مقام مافوق
· بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذتوضیحات از مسئولین امور در خصوص بودجه پیشنهادی
· نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای.
· پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیتها،طرحها و برنامه ها.
· نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات
· بررسی و تهیه پیشنهادات اصلاحیه و متمم بودجه
· تهیه نمودار و آمارهای مورد نیاز و تجزیه و تحلیل.
· ارتباط مستمر با کارشناسان معاونت برنامه ریزی استانداری و تشکیلات بودجه وزارت متبوع.
· شرکت در جلسات مختلف مرتبط با بودجه.
· تهیه پیش نویس موافقتنامه های هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای و اصلاحیه های آن
· نگهداري اسناد حقوق بازنشستگان و موظفين.
· نظارت در تنظيم برگه هاي محاسباتي مربوط به پرداختهاي حقوق بازنشستگان و موظفين.
· نظارت در تحرير اسناد بازنشستگان و موظفين جهت درخواست وجه ماهيانه از سازمان بازنشستگي و صدور فيشهاي بانكي نقدي و حقوقي آنان.
· كنترل حسابها و تسويه حساب در پايان سال با سازمان بازنشستگي.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی اداره امور مالی ذیحسابیها
· پيگيري مراحل تأمين اعتبار، تسجيل و درخواست وجه
· تنظيم اسناد حقوق و هزينه .
· تطبيق اسناد هزينه با قوانين و مقررات و كنترل مراحل خرج.
· ثبت اسناد در دفاتر روزنامه و انتقال آن به دفاتر كل ، معين و رفع مغايرت هاي بانكي حسابها ، تهيه و تنظيم حسابها و ارسال آن جهت تأييد به ذيحساب و نهايتاً ارسال به خزانه معين و ديوان محاسبات.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی (مسئول سپرده،اشتباه واریزی و اضافه دریافتی)
· ثبت اعلاميه هاي بانكي وجوه واريزي بحساب سپرده خزانه در دفاتر بانكي خزانه معين.
· ثبت دفتر معين سپرده ها جهت هر يك از دستگاههاي دولتي و شركتهاي دولتي مستقر در استان.
· تطبیق صورتحساب بانكي حساب سپرده خزانه معين با دفاتر بانكي و مشخص نمودن مغايرت ها ، رفع آنها و كنترل دفتر معين با دفتر بانكي.
· نظارت بر تهيه اعلاميه پرداخت جهت درخواست هاي ذيحسابيهاي مستقر در استان ازحساب تنخواه گردان سپرده بحساب رد وجوه سپرده ذيحسابيها.
· كنترل صورت ريز سپرده هاي دستگاههاي اجرايي استان ، بطريقي كه رئیس قسمت خزانه تعيين نمايد.
· نظارت بر كنترل حساب تمركز وجوه سپرده خزانه معين و تنظيم گواهي اعلام موجودي و ارسال آن به رئيس قسمت خزانه معين .
· اعلام مانده تمرکز وجوه سپرده به تفکیک هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای به دستگاههای اجرائی
· اقدام لازم جهت پرداخت سپرده به دستگاههای اجرائی و صدور سند پرداختی.
· اقدام لازم جهت جابجایی مبالغ اشتباه واریزی پس از درخواست جابجایی دستگاه.
· صدور سند حسابداری جابجایی.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : مسئول مخزن اوراق بهادار
· بررسی و برآورد اوراق بهادار و قبوض كنترلي مورد نياز دستگاههاي اجرايي استان .
· مراقبت بر دريافت و ايجاد هماهنگي هاي لازم در نحوه جايگزيني اوراق و قبوض دريافتي از اداره كل اموال دولتی و اوراق بهادار .
· نظارت و كنترل بر تحويل اوراق بهادار و قبوض كنترلي به ذيحسابيهاي دستگاههاي اجرايي استان.
· كنترل و نظارت بر ثبت دفاتر مربوط به حسابهاي اوراق بهادار و همكاري در استخراج مغايرتهاي احتمالي حسابهاي مزبور با موجودي مخازن.
· درخواست اوراق بهادار از اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت متبوع.
· تهيه صورت وضعيت ماهیانه گزارش اوراق بهادارجهت ارائه به مقامات مافوق.
· بررسي و نظارت بر مخازن اوراق بلحاظ مسائل ايمني .
· دریافت وتحویل اسناد مالکیت دستگاههای اجرایی استان و درج تغییرات در سیستم مکانیزه اموال غیر منقول استان.
· ارائه آمارهای لازم و تهیه پیش نویس پاسخ به استعلامات دستگاههای اجرایی.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : مدیر کل
· اجرای سیاستها و خط مشی های ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی .
· انجام امور محوله از طرف نهادهای ذیصلاح در راستای سیاستهای عمومی دولت.
· پیشنهاد برنامه و بودجه سالانه سازمان، به مراجع ذیربط .
· پیشنهاد اصلاح ساختارهای تشکیلاتی و مدیریتی به وزارت متبوع.
· ارائه گزارش عملکرد سازمان به استانداری.
· هماهنگی با سایر سازمان ها در راستای پیشبرد برنامه های مربوطه.
· نظارت بر حسن انجام امور.
· نظارت بر واریز درآمدهای عمومی کشور در سطح استان.
· اعمال نظارت مالی از طریق انتصاب ذیحساب.
· ارائه گزارش های مالی از میزان تحقق درآمدهای استان.
· هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در راستای اهداف و سیاستهای وزارت متبوع در سطح استان.
· پاسخگویی در زمینه طرح ها، برنامه ها و وظایف ملی و تحقق سیاستها و برنامه های وزارتخانه و سازمان امور مالیاتی کشور در سطح استان به مقامات ذیصلاح وزارت متبوع.
· تنظیم خط مشی ها، اداره امور و اجرای سیاستهای اقتصادی در سطح استان.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : معاون توسعه مدیریت و منابع
· برنامه ریزی و اقدام لازم بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز .
· نظارت بر نحوه انجام کلیه امور پرسنلی، خدماتی و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی.
· رسیدگی به تخلفات کارکنان تحت سرپرستی.
· بررسی و تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان.
· ابلاغ خط مشی و نحوه اجرای مقررات اداری .
· نظارت بر پرداخت و امضاء کلیه اسناد .
· نظارت و سرپرستی بر صدور احکام مرخصی ها.
· نظارت و سرپرستی بر پرداخت وام و سایر تسهیلات بانکی .
· نظارت بر مصرف اعتبارات تخصیصی.
· نظارت بر علی الحسابهای دریافتی.
· نظارت بر نگهداری کالا و لوازم در انبار.
· صدور دستورات لازم در خصوص تدارکات.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : كارشناس آمار و اطلاعات
· تکمیل نمودن آمارنامه سالیانه واحدهای تابعه وزارت دارایی در استان
· تهیه و ارسال آمارهای فصلی واحدهای تابعه وزارت دارایی در استان به معاونت محترم امور اقتصادی
· تهیه و ارسال آمارهای فصلی سازمان به استانداری
· ورود ماهانه آمار و اطلاعات سازمان در شبکه مهندسی اطلاعات
· تهیه و ارائه آمارهای درخواستی از سوی دستگاههای اجرایی
· همکاری با اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تهیه اسناد توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان
· مطالعه، بررسی و اظهارنظر در مورد نشریات آماری مرتبط با وزارت متبوع
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : كارشناس امور اداري
· تهیه و تدوین برنامه های سازمان در خصوص اجرای ده برنامه تحول اداری
· جمع آوری آمار اطلاعات مربوط به مصوبات کارگروه اشتغال
· جمع آوری آمار و اطلاعات مختلف در زمینه مسائل اداری
· پاسخ به مکاتبات طبق دستور و ارجاع مقام مافوق
· بررسی و اظهار نظر نسبت به ائین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس سرمایه گذاری
· شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قالب فرمهای استاندارد سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران
· گرد آوری آمار و اطلاعات سرمایه گذارا خارجی و ارائه آن به مسئول مافوق
· راهنمایی ، مشاوره ، هماهنگی مستمر امور اجرایی سرمایه گذاری داخلی و خارجی
· شناسایی و احصاء توانمندیها و مزیت های نسبی استان قزوین و نیز مشوقهای سرمایه گذاری
· تقویت هسته های جذب سرمایه گذاری در سطح شهرستانهای استان ( کار گروه شناسایی پروژه های سرمایه گذاری )
· فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ( چاپ بروشور و لوح فشرده آشنایی با مراکز سرمایه گذاری ) بر اساس نظرات مقام مافوق.
· انجام امور دبیرخانه ای ستاد سرمایه گذاری استان و برپای جلسات کارشناسی و تجدید نظر.
· برگزاری جلسات مقررات زدایی و تهیه و ارائه گزارشات آن
· بازدید دوره ای از سرمایه گذاریهای خارجی و گرد آوری آمار و اطلاعات و نیز مشکلات آنان و ارائه آن به مقام مافوق.
· بازدید موردی حسب شرایط و جهت پیگیری امور محوله
· پاسخ به مکاتبات اداری و تهیه گزارشهای دوره ای( گزارشات ستاد و مرکز ...) و موردی.
· انجام اقدامات محوله جهت شرکت و یا برگزاری همایشها و نمایشگاه های داخلی و خارجی.
· انجام سایر امور محوله
شرح وظا يف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : رئیس گروه سرمایه گذاری
· نظارت بر انجام امور دبیرخانه ستاد سرمایه گذاری استان(از دریافت اعتراضات تا پاسخگویی به معترضین).
· تهیه و بروز رسانی کتاب راهنمای سرمایه گذاری و استقرار نسخه الکترونیکی آن در سایت.
· احصاء و جمع بندی مشکلات خرد و کلان سرمایه گذاران و یا متقاضیان سرمایه گذاری و ارائه آن به سازمان سرمایه گذاری و یا طرح آن در جلسات مرکز.
· هماهنگی برگزاری جلسات مرکز خدمات و توسعه روابط با رابطین سرمایه گذاری دستگاهها.
· احصاء فرصتهای سرمایه گذاری با همکاری مشاورین و ارائه آن .
· اخذ آمار و اطلاعات تکمیلی سرمایه گذارای خارجی و ارائه آن به مقام مافوق جهت ارسال به دفتر سرمایه گذاری خارجی.
· احصاء قوانین و مقرات مزاحم و ارائه آن به مافوق.
· ساماندهی و مدیریت بازدیدهای دوره ای و اتفاقی.
· طراحی مکانیزم های مناسب جهت نظارت و اصلاح فرایندهای صدور مجوز.
· انجام هماهنگیهای لازم جهت برپایی غرفه در نمایشگاهها و شرکت در همایش ها و سمینارهای مرتبط جهت معرفی فرصتها و توانمندیها
· مدیریت امورمربوط به کارکنان تحت سرپرستی
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس آموزش
- مطالعه ، تحقیق و بررسی مستمر بمنظور شناخت نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان
- مطالعه و بررسی بمنظور تعیین محتوای مناسب آموزشی و تعیین روش مناسب آموزش
- برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزشی
- تدوین اولویتهای آموزشی رشته های مختلف شغلی بر اساس نتایج نیازسنجی
- پیگیری تشکیل و اجرای مصوبات کمیته آموزش
- جمع بندی نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در دوره ها و ارائه آن به مراجع ذیربط
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : رئیس امور اداری و تدارکات
· نظارت بر نحوه اجرای قوانین، مقررات ،آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط .
· اعمال و نظارت بر امر تخصیص پستهای سازمانی به طبقات شغلی در رسته های مختلف
· برگزاری مناقصه و مزایده بر اساس قانون برگزاری مناقصات
· نظارت بر ثبت و تحریر کلیه نامه های وارده و صادره به سازمان
· صدور احکام کارگزینی کارکنان طبق دستور مقام مافوق
· نظارت بر اجرای امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ، کسری کار وپرداخت اضافه کار
· جابجایی کارکنان و تامین نیروی انسانی واحدها
· هماهنگی در اجرای امور مربوط به واحد کارگزینی ودبیرخانه.
· برنامه ریزی و اقدامات لازم در جهت تامین کالاهای مورد نیاز سازمان بر اساس بودجه مصوب.
· نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان سازمان.
· نظارت در تهیه و تنظیم فرمهای برقراری حقوق بازنشستگان و وظیفه وراث مستخدمین متوفی
· هماهنگی در برگزاری جلسات.
· نظارت بر عملکرد شرکت خدماتی طرف قرارداد.
· بررسی فرمهای ارزیابی عملکرد کارکنان.
· انجام اقدامات لازم در فرایند رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان.
· تهیه و تنظیم شرح وظایف کارکنان همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی
· مدیریت امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی: معاون امور اداری و تدارکات
· اجرای قوانین ، آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط.
· انجام امور استخدامی(استخدام،انتصاب، انتقال و بازنشستگی،مرخصی و غیره) بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه بر اساس دستور مقامات مافوق.
· انجام امور مربوط به ارزشیابی عملکرد کارکنان.
· صدور احکام کارکنان با هماهنگی رئیس امور اداری و تدارکات .
· بررسی کلیه ماموریتها و اضافه کاری کارکنان و ارائه گزارش به مقامات مافوق.
· رسیدگی و کنترل اطلاعات مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر ادارات.
· تنظیم ماهانه فهرست تغییرات پرسنلی جهت ارسال به مرکز نوساری و تحول اداری وزارت متبوع.
· بررسی پرونده پرسنل در آستانه بازنشستگی، کنترل مدت خدمت و تطبیق آن با مقررات.
· تهیه و تنظیم فرمهای برقراری حقوق بارنشستگی و وظیفه وراث.
· تهیه و تنظیم فرمهای ترمیم حقوق بارنشستگی و وظیفه وراث.
· تشکیل پرونده پرسنلی و کنترل مدت کارکرد(مرخصی و حضور و غیاب کارکنان).
· ارائه آمار و اطلاعات درخواستی.
· انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی: کارشناس امور مالی (مسئول اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای)
· ثبت موافقتنامه های تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی استان.
· بررسی و کنترل درخواست وجه های رسیده از دستگاهها و صدور سند حسابداری.
· تهیه گزارش و آمارهای لازم.
· ثبت عملکرد دستگاهای اجرایی در نرم افزار مربوطه.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی :حسابرس نظارت مالی
- انجام حسابرسی دستگاههای موضوع تبصره 5 ماده 72 قانون محاسبات عمومی.
- انجام حسابرسی موردی حسب دستور مقام ما فوق.
- ثبت اطلاعات ذیحسابان و انجام تغییر لازم در نرم افزار مربوطه.
- انجام کلیه امور مربوط به تغییرو تحول ذیحسابان
- تهیه پیش نویس استعلامات و نامه های ارجاع شده.
- ارسال بخشنامه ها و دستوالعملهای مربوطه به ذیحسابان دستگاههای اجرایی.
- انجام امور مربوط به ماده 47 قانون محاسبات عمومی.
- انجام سایر امور ارجاع شده توسط رئیس گروه.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی :حسابرس مسوول نظارت مالی
- انجام حسابرسی دستگاههای موضوع تبصره 5 ماده 72 قانون محاسبات عمومی.
- انجام حسابرسی موردی حسب دستور مقام ما فوق.
- ثبت اطلاعات ذیحسابان و انجام تغییر لازم در نرم افزار مربوطه.
- انجام کلیه امور مربوط به تغییرو تحول ذیحسابان
- تهیه پیش نویس استعلامات و نامه های ارجاع شده.
- ارسال بخشنامها و دستوالعملهای مربوطه به ذیحسابان دستگاههای اجرایی.
- انجام امور مربوط به ماده 47 قانون محاسبات عمومی.
- ارائه راهنمایی و آموزشهای لازم به حسابرسان گروه و مسئولین مالی دستگاههای اجرایی.
- رسیدگی به پرونده های کسری ابوابجمعی در رابطه با موجودی اوراق بهادار تا حصول نتیجه با نظارت و هماهنگی رئیس گروه نظارت مالی.
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی (مسئول برگشت وجوه نقدی)
· اعلام شماره بستانکاری به دستگاههای اجرایی بابت برگشت وجوه اعتبارات هزینه ای ، برگشت وجوه اعتبارات درآمداختصاصی، برگشت وجوه اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی وصدورسندحسابداری بابت عملیات مزبور
· انتقال وجوه برگشتی ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی به حسابهای خزانه داری کل وصدورسندحسابداری بابت عملیات مزبور
· درخواست تاییدیه بستانکاری بابت انتقال وجوه برگشتی ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی به خزانه داری کل
· درخواست استرداد چک های بین راهی از خزانه داری کل وپرداخت پس از دریافت وجه ازخزانه داری کل .
· استرداد چک های بین راهی از حساب تمرکز وجوه چک های بین راهی .
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی :رئیس گروه هماهنگی و تلفیق حسابها
- دریافت حسابهای ماهانه و نهایی و سالانه دستگاههای اجرایی محلی و دستگاههایی که از اعتبارات استانی استفاده می کنند، برابر آئین نامه های ابلاغی و اعلام وصول آنها.
- پیگیری لازم بمنوظر دریافت بموقع حسابها
- ارجاع حسابهای وصولی و صورتحسابهای واصله به حسابرسان
- نظارت بر حسن انجام امور مربوط به رسیدگی حسابها
- مراقبت و نظارت در امر تهیه و تنظیم بموقع صورتحساب عملکرد سالانه بودجه استانی
- انجام راهنمائیهای لازم به ذیحسابیهای دستگاههای اجرایی محلی و ذیحسابیهای دستگاههای مستقر در سطح استان در امر تهیه و تنظیم حسابها
- ارسال نسخه چهارم حسابهای نهایی و سالانه به اداره کل تمرکز و تلفیق حسابها و روشهای حسابداری پس از رفع موارد واخواهی
- اعلام آئین نامه ها، فرمها و دستوالعملهای جدید حسابداری دولتی به ذیحسابان مستقر در استان
- ایجاد هماهنگی با حسابرسان مسئول در مورد نحوه رسیدگی و دستورالعملهای جدید ابلاغی
- نظارت بر ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق و انجام هماهنگی های لازم با اداره کل هماهنگی، تلفیق و روشهای حسابداری
- مدیریت امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
شرح وظايف پست سازمانی
عنوان پست سازمانی :رئیس گروه مطالعه و تحلیل وضعیت بخشهای اقتصادی اقتصادی
- انجام امور مطالعاتی و پژوهشی اقتصادی
- تهیه گزارشات اقتصادی سالانه استان
- نظارت برانجام امور دبیرخانه های مستقر در معاونت از جمله دبیر خانه ستاد هدفمندی یارانه ها و هسته پژوهشی
- ساماندهی و هماهنگی جهت شرکت در همایشها، سمینارها و نمایشگاهها
- شرکت در جلسات علمی و کارگروههای اقتصادی
- تهیه گزارشات عملکرد معاونت مربوطه بصورت فصلی و سالانه
- مدیریت کلیه امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی