مصادیقی که فواد ۱۲۸ پیگیر آن است

مصادیقی که از طریق سامانه پیگیری می شود، مواردی است که به دستگاه‌های اجرایی استان نیز ابلاغ شده است.

مصادیقی که از طریق سامانه پیگیری می شود، مواردی است که به دستگاه‌های اجرایی استان نیز ابلاغ شده است.

  • عدم اطلاع‌رسانی و شفاف نبودن قوانین و مقررات حوزه مربوط به دستگاه‌های اجرایی و عدم آگاهی شهروند نسبت به مقررات و مسایلی که در آن دستگاه اتفاق می‌افتد آگاهی ندارد.
  • شفاف نبودن فرایندها؛ یعنی شهروند هنگامی که به دستگاه اجرایی مراجعه می کند و می خواهد خدمتی را بگیرد، نسبت به فرایند شروع و پایان کار اطلاع ندارد.
  • بحث تکریم ارباب رجوع و برخورد انسانی؛  رضایت ارباب رجوع در نظام اداری کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دستگاههای اجرایی باید  بازخوردی از خدمات ارایه شده ارائه نمایند و پاسخگو باشند.     
  • دیر باز شدن و زود بسته شدن درهای خدمت؛ یعنی شهروند در ساعت اداری مراجعه می‌کند و این پاسخ را می‌شنود که ما خدمتی ارائه نمی‌دهیم؛
  • موکول شدن کار به روزها و هفته‌های آتی بدون دلیل قانونی؛ اینکه گفته می‌شود: «برو فردا بیا»، «برو هفته دیگه بیا» و سنگ انداختن از این جنس؛
  • نبودن همکاران نظام اداری در پشت میز خدمت و عدم تعیین جانشین برای انجام کار خود.
۱۹ آبان ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۶

برچسب‌ها