چهارمین جلسه کمیته اصلاح ساختار اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، امروز یکشنبه دهم خرداد۱۴۰۵ با حضور نیره مظهر، مدیرکل و اعضای کمیته در سالن حضرت معصومه (س) برگزار شد.
در این نشست، شیوه نامه داخلی ارتقای کارکنان مبتنی بر پیشنهادهای ارائه شده در جلسات پیشین، مورد بررسی و تبادل نظر نهایی قرار گرفت.
نیره مظهر در آغاز این نشست، ضمن قدردانی از تخصیص زمان کافی و تلاش مستمر اعضای کمیته در جلسات گذشته، تدوین شیوه نامه ارتقای کارکنان را گامی اساسی در راستای استقرار نظام شایسته سالاری و عدالت محوری در فرآیندهای انتصابات و ارتقای شغلی ارزیابی کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رویکرد تخصصی این شیوه نامه، اظهار داشت: در طراحی این دستورالعمل، سه مولفه کلیدی مهارت آموزی هدفمند، آموزش های کاربردی مبتنی بر نیازهای سازمانی، و نظام ارزشیابی صحیح و عادلانه عملکرد، به عنوان ارکان اصلی مسیر پیشرفت شغلی کارکنان لحاظ شده است.

مظهر در ادامه خاطرنشان کرد: با اجرای این شیوه نامه، مسیر شغلی کارکنان به یک نقشه راه روشن تبدیل می شود که در آن، ارتباط میان آموزش، ارزیابی عملکرد و ارتقای پست، شفاف و عادلانه تعریف شده است. این امر زمینه ساز شکل گیری سازمانی چابک، متکی بر سرمایه های انسانی توانمند و با انگیزه خواهد بود. در پایان این نشست، اعضای کمیته پیشنهادهای تکمیلی خود را درباره نحوه عملیاتی سازی شیوه نامه مطرح کردند.
