گام مشترک دستگاه‌های اجرایی تهران برای تحقق کامل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

جلسه بررسی و تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۴ با حضور داود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، عبدالکریم اونق معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ذیحسابان استان تهران برگزار شد.

جلسه بررسی و تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۴ با حضور داود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، عبدالکریم اونق معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ذیحسابان استان تهران برگزار شد.
در این نشست، آخرین وضعیت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای افزایش سرعت تخصیص و جذب منابع مالی در پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استان تهران مطرح شد.
داود طبرسا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، در این جلسه با تأکید بر اهمیت جذب به‌موقع اعتبارات عمرانی، اظهار داشت: استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص‌یافته و تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی، نقش مؤثری در توسعه استان دارد.
همچنین عبدالکریم اونق، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان تهران، ضمن تشریح آخرین ضوابط و فرآیندهای مالی مرتبط با جذب اعتبارات، بر ضرورت هماهنگی مستمر میان دستگاه‌های اجرایی، ذیحسابان و مجموعه امور اقتصادی و دارایی استان برای بهره‌برداری کامل از ظرفیت اعتبارات سال ۱۴۰۴ تأکید کرد.
در ادامه، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ذیحسابان حاضر در جلسه به بیان مسائل، چالش‌ها و پیشنهادهای خود در زمینه جذب اعتبارات پرداختند و راهکارهای اجرایی لازم برای رفع موانع موجود و تسریع در روند جذب منابع مالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
این نشست در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای استان تهران و ارتقای بهره‌وری در مدیریت منابع مالی دولت برگزار شد.

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۴
آخرین بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۴

برچسب‌ها