دومین جلسه کمیته رفاهی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ با حضور اعضا در سالن حضرت معصومه (س) این اداره کل برگزار شد.
در این نشست که با دستور کار برنامه ریزی اردوهای تفریحی کارکنان، هماهنگی برای بهره گیری از تجارب عملیاتی ادارات تابعه و پیگیری تأمین اقلام مورد نیاز پرسنل تشکیل شد، اعضا به تبادل نظر پیرامون اولویت بندی نیازها و راهکارهای اجرایی پرداختند. با توجه به اهمیت بهسازی فضاهای رفاهی و ارتقای روحیه کارکنان، قرار شد جمع بندی نهایی مصوبات این جلسه در سومین نشست کمیته ارائه و پس از تأیید نهایی، برای اجرا ابلاغ شود.