واریز بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان سود مجامع از طریق سجام

به گزارش شادا، به نقل ازشرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا هفته اول آذر، ۳۳۷ شرکت بورسی، بیش از ۴۹ هزار ۲۱۸ میلیارد تومان، سود مجامع را بصورت الکترونیکی، از طریق سجام به حساب ۴۵ میلیون و ۵۰۴ هزار سهامدار واریز کرده‌اند.

همچنین ۲۳۲ شرکت بورسی در همین بازه زمانی، سود سنواتی ۲۷ میلیون و ۳۳۲ سهامدار را به مبلغ ۴ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان از طریق سجام واریز کرده‌اند.

پیگیری‌های سازمان بورس تا واریز آخرین ریال از سودهای رسوبی ادامه دارد.

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
آخرین بروزرسانی: