به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری جلسه هماهنگي ذيحسابان و مدیران مالی استان با حضور تهمتن عبداللهي مديركل، حسن جلیل طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع، ذیحسابان ومدیران مالی دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات اداره كل تشکیل گردید.
در ابتدا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استانبه عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص جذب بهینه و به موقع اعتبارات سال جاری اشاره نمودند و بیان داشتند که ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استانپیگیریهای لازم را نسبت به جذب اسناد خزانه اسلامی از طریق سامانه سماد نو و ارایه در خواست وجه (نقد) اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به خزانه معین استان اقدام نمایند. تهمتن عبداللهی با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص فروش اموال و دارایی های مازاد بیان داشتند که ذیحسابان و مدیران مالی پیگیریهای لازم به منظور فروش اموال و دارایی های مازاد، در اختیار دستگاههای مربوطه را بعمل آورند. سپس ایشان ضمن اشاره به قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و دستورالعمل اجرایی آن، تأکید داشتند که دستگاه های اجرایی نسبت به اعمال افزایش حقوق و دستمزد در احکام کارکنان دولت به منظور پرداخت در ماه جاری اقدام نمایند .
در ادامه جلسه بخشنامه خرانه دار محترم کل کشور در خصوص شناسه دار نمودن حساب های دریافت و درآمدی (تمرکزی) خود نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا 1401/9/30رامورد تأکید قرار دادند و سپس به نامه سازمان برنامه وبودجه کشور در خصوص پرداخت حقوق سربازان و متعهدین خدمت اشاره نمودند.
درپایان جلسه با اهدا لوح تقدیر صادره توسط استاندار محترم، از زحمات ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان در خصوص جذب کامل اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای سال 1400 تقدیر و به سوالات مطروحه از سوی ذیحسابان و مدیران مالی پاسخ مناسب ارایه گردید.