به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری جلسه هماهنگي ذيحسابان و مدیران مالی استان با حضور تهمتن عبداللهي مديركل، سعید فانی معاون نظارت مالي و ریيس خزانه معين استان ،حسن جلیل طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع، ذیحسابان ومدیران مالی دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات اداره كل تشکیل گردید.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تکلیف دستگاه های اجرایی به اتخاذ تدابیر لازم جهت اختصاص دادن شناسه یکتای پرداخت کارکنان دولت برای تمامی پرداخت های مستمر و غیر مستمر نقدی و غیرنقدی از بهمن ماه سال جاری پرداخته و بیان داشتند که ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان پیگیریهای لازم را در این خصوص اعمال نمایند. همچنین ایشان در خصوص حفظ و نگهداری و نحوه استفاده از ابزارهای الکترونیکی احراز هویت (توکن ،رمز عبور و....) به ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی تأکید داشتند که از سپردن توکن و رمز عبور به افراد دیگر حتی کارکنان دستگاه های اجرایی خودداری نمایند. سپس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص پیشگیری از طرح دعاوی احتمالی در دیوان عدالت اداری و انتظام بخشیدن به استعلامات صادره از سوی دستگاه های اجرایی را مورد بررسی قراردادند. ایشان به نامه خزانه دار محترم کل کشور مبنی بر تکلیف دستگاه های اجرایی به افتتاح کلیه حساب های بانکی (درآمدی و هزینهای ) صرفاً از طریق خزانه داری کل کشور و نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مسدود نمودن حساب های فرعی نزد سایر بانک ها که بعضاً خارج از ساز وکار خزانه داری کل افتتاح گردیده اند، اشاره نمودند.
در ادامه جلسه معاون نظارت مالي و رییس خزانه معین استان به نامه خزانه دار محترم کل کشور در خصوص تأکید بر اعمال نظارت ذیحساب و حصول اطمینان از ثبت املاک در سامانه سادا پیش از هر گونه پرداخت برای املاک اشاره و سپس در خصوص تصویب نامه هیأت محترم وزیران در مورد اصلاحیه ماده (21) ضوابط اجرایی بودجه سال جاری و پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات مصوب مربوطه توضیحاتی ارایه نمودند.
درپایان جلسه به سوالات مطروحه از سوی ذیحسابان و مدیران مالی پاسخ مناسب ارایه گردید.