به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز،فرزین بهنامی فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: هدف از ایجاد سامانه فوریتهای اداری (فواد 128) را افزایش رضایتمندی شهروندان از نظام اداری و رسیدگی آنی به شکایات مردم و ارائه خدمات به مراجعان می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات با کیفیت، پاسخگویی مدیران و کارکنان، رضایتمندی مردم از نحوه ارائه خدمات و اصلاح نظام اداری براساس بازخوردی که در قالب سامانه فواد 128 از مردم گرفته می شود، چهار هدف اصلی فوریت های اداری است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با تاکید بر اینکه از طریق سامانه فواد می توان نسبت به اصلاح نظام اداری اقدام نمود، افزود: مردم می توانند با مشاهده هرگونه تخلف اداری ، کم کاری، انجام کار غیراداری، داشتن برخورد نامناسب کارکنان دولت با ارباب رجوع یا داشتن درخواستهای خارج از عرف اداری، از طریق شماره سه رقمی 128 نظرات و شکایات خود را مطرح نموده تا ناظران اداری بلافاصله برای حل مشکل ورود کنند.
 
                                 
                                 
                                 
            