سامانه فواد فوریت های اداری 128

سامانه «فواد ۱۲۸» شکایات‌ مردم از نظام اداری را پیگیری می‌کند/ گزارش عملکرد دستگاه‌ها به رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود.

رئیس امور اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد؛
سامانه «فواد ۱۲۸» شکایات‌ مردم از نظام اداری را پیگیری می‌کند/ گزارش عملکرد دستگاه‌ها به رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود.
شما در ۷ مورد می‌توانید از این سامانه استفاده کنید:
۱- شفاف نبودن قوانین
۲-شفاف نبودن فرایند خدمت
۳- شفاف نبودن تصمیمات
۴- پاسخگو نبودن و کار نکردن سامانه‌های خدمت
۵-حضور نداشتن همکار در پشت میز
۶- موکول کردن کار به هفته‌ها و روزهای آینده
۷- دیر باز کردن یا زودباز کردن درب ادارات

وقتی شهروندی این موارد را گزارش می‌دهد سامانه پس از ارائه کد رهگیری به شهروند شکایت را به بالاترین مقام آن دستگاه اجرایی در تهران انتقال خواهد داد و سعی می‌شود زیر سه ساعت به صورت پیامک نتیجه را به شهروند اطلاع دهد و از او در مورد حل‌شدن یا نشدن نظرسنجی می‌شود.

گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به صورت فصلی و سالیانه به تفکیک دستگاه‌های ملی و استانی در اختیار رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت.

 به سه دستگاه اول رفاهیات و فوق‌العاده خاص آنها بر اساس رتبه ۱،۲،۳ به مدت یک‌سال از مزایای فوق‌العاده خاص تصویب شده شورای حقوق و دستمزد بهره خواهند برد.

همه‌ هدف فواد ١٢٨ این است بهترین خدمات اداری و دولتی را مردم عزیزمان به‌عنوان ذی‌نفعان در بالاترین سطح از تمام دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.»

*این سامانه بزودی در کلیه دستگاههای اجرایی کشور به صورت فراگیر اجرایی خواهد شد*

۱۱ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۱