به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی ، معاونین و جمعی از کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی باهدف همیاری و کمک به نیازمندان و تأمین نیازهای خونی شهروندان و بیماران با حضور در اداره کل انتقال خون استان اقدام به اهدای خون کردند .
در راستای ترویج فرهنگ اهدا خون ، تعدادی از کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی با حضور در پایگاه منطقهای انتقال خون استان اقدام به اهداء خون کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۲
آخرین بروزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۵۸
کد مطلب: 741435