در راستای حمایت از تولید، بهبود محیط کسبوکار و تسریع در رسیدگی به مطالبات فعالان اقتصادی، نماینده ادارهکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته بانکی استان حضور یافت.
این جلسه با محوریت بررسی مسائل و درخواستهای واحدهای اقتصادی، ارزیابی روند تأمین مالی و پیگیری راهکارهای اجرایی جهت رفع چالشهای پیشروی تولیدکنندگان و سرمایهگذاران برگزار شد.
در جریان نشست، پروندههای مطرحشده توسط واحدهای تولیدی و اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسهیل فرآیندهای بانکی، بهبود دسترسی به منابع مالی و افزایش هماهنگی میان دستگاههای اجرایی مورد تأکید قرار گرفت.
همچنین حاضران با اشاره به اهمیت پشتیبانی عملیاتی از بخش تولید، بر ضرورت پیگیری مستمر مصوبات، تقویت تعامل میان دستگاههای اجرایی و شبکه بانکی و فراهمسازی بستر مناسب برای توسعه فعالیتهای اقتصادی تأکید کردند.
نماینده ادارهکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران نیز ضمن مشارکت در بررسی موضوعات، بر نقش مؤثر هماهنگی بینبخشی و استمرار حمایتهای اجرایی در رفع موانع تولید و ارتقای فضای سرمایهگذاری استان تأکید کرد.
در راستای حمایت از تولید، بهبود محیط کسبوکار و تسریع در رسیدگی به مطالبات فعالان اقتصادی، نماینده ادارهکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته بانکی استان حضور یافت.
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۶
آخرین بروزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب: 742033