برگزاری جلسه شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت استان.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نشست مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با اعضای هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هدف از برگزاری این جلسات را اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال مهار تورم و رشد تولید وهمچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار استان عنوان نمودند.

در ادامه مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان مطرح و اعضای شورا راهکارها و مشاوره های لازم را ارائه نمودند.

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
آخرین بروزرسانی: