به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نشست مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با اعضای هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هدف از برگزاری این جلسات را اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال مهار تورم و رشد تولید وهمچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار استان عنوان نمودند.
در ادامه مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان مطرح و اعضای شورا راهکارها و مشاوره های لازم را ارائه نمودند.