برنامه هاي طرح تكريم ارباب رجوع
جلب رضايت و اعتماد شهروندان و مراجعان در ارائه خدمت به آنان و اطلاع رساني شفاف و آسان به طرق مختلف به نحوي كه مردم بتوانند به سهولت به اطلاعات مورد نياز خود از نظام اداري دسترسي داشته باشند .
- خدمات قابل ارائه به مردم شفاف ، مراحل انجام آن مشخص و بازمانبندي و سطح كيفي مطلوب تهيه و يه مراجعان اعلام شود منافع مردم ملاك عمل قرار گيرد .
- نقش دستگاه اجرايي خدمتگذاري و پاسخگويي به مردم باشد .
- اصل بر اعتماد مردم قرار گيرد .
- جلب مشاركت و پيشنهادهاي مراجعان و بهره گيري از آن در انجام امور .
- بهبود روشهاي انجام كار و كاهش مراجات مردمي .
- ارائه خدمات سريع و بهينه به ارباب رجوع .