عملكرد طرح تكريم ارباب رجوع
1- نصب تابلوي راهنماي محل استقرار واحدها در مبادي ورودي ساختمان و طبقات در معرض ديد مراجعين
2- تهيه بروشور و توزيع بين ارباب رجوع و مخاطبين
3- نصب نام ونام خانوادگي متصدي انجام ، پست سازماني و رئوس وظايف اصلي
4- نصب تابلو منشور اخلاقي در معرض ديد مراجعين
5- نصب صندوق پيشنهادات
6- تهيه كتابچه مروري بر عملكرد سازمان و توزيع بين ارباب رجوع
7- نصب تابلوي اعلانات جهت بالا بردن سطح آگاهي مراجعان
8- نصب صندلي به منظور رفاه حال مراجعين
9- نصب آب سردكن و ليوان يكبار مصرف جهت رفاه حال مراجعين
10- قراردادن برگهاي نظر سنجي در اختيار مراجعان به منظور آگاهي و بهره برداري از نظرات مراجعان
11- رعايت ادب و نزاكت و خوش برخوردي
12- استخراج گزارش هاي لازم از نظرسنجي مراجعان براي ارائه به مسئولين محترم :
- ليست اسامي كاركناني كه برخورد مناسب يا نا مناسب با ارباب رجوع داشته اند به صورت هر سه ماه
- اطلاع رساني از پيشنهادهاي ارائه شده توسط مراجعان
- ميزان رضايت ارباب رجوع از نحوه اطلاع رساني در سازمان
- نحوه برخورد كاركنان سازمان با ارباب رجوع
- آگاهي از ارائه يا عدم ارائه خدمات در موعد مقرر
- آگاهي از درخواست خلاف مقررات