اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل در خصوص اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع:
-1 تدارک و آماده سازی اتاق راهنما در محل ورودی اداره کل جهت راهنمایی مراجعین
-2 تهیه تابلوی راهنمای طبقات ساختمان و نصب در محل دید مراجعین
-3 تهیه تابلوی راهنمای اتاق ها و نصب آن در کلیه طبقات ساختمان
-4 تهیه منشور اخلاقی اداره کل و نصب در محل های مناسب
-5 اتیکت گذاری و نوشتن اسامی کارکنان به همراه عکس های آنان و نصب در سر دراتاق ها
-6 تجهیز تلفنخانه اداره کل به سیستم دور شوال
-7 نصب پلاکارد جهت راهنمایی برای امر سهام عدالت
-8تعیین محل برای راهنمایی و جواب دهی به مراجعین در خصوص درخواست کنندگان تسهیلات بانکی از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و ارجاع نامه های مراجعین به بانک های عامل استان