اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل در خصوص اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع:
 -1      تدارک و آماده سازی اتاق راهنما در محل ورودی اداره کل جهت راهنمایی مراجعین
-2       تهیه تابلوی راهنمای طبقات ساختمان و نصب در محل دید مراجعین
-3       تهیه تابلوی راهنمای اتاق ها و نصب آن در کلیه طبقات ساختمان
-4       تهیه منشور اخلاقی اداره کل و نصب در محل های مناسب
-5       اتیکت گذاری و نوشتن اسامی کارکنان به همراه عکس های آنان و نصب در سر دراتاق ها
-6     تجهیز تلفنخانه اداره کل به سیستم دور شوال
-7      نصب پلاکارد جهت راهنمایی برای امر سهام عدالت
-8تعیین محل برای راهنمایی و جواب دهی به مراجعین در خصوص درخواست کنندگان تسهیلات بانکی از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و ارجاع نامه های مراجعین به بانک های عامل استان