به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری دهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان و مدیران مالی استان با حضور تهمتن عبداللهی مدیرکل، سعید فانی معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین، ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی برگزار شد.
تهمتن عبداللهی مدیر کل اظهار داشت:زیر سامانه مدیریت اموال منقول دولت به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه مدیریت اموال و دارایی های دولت به منظور جمع آوری اطلاعات، نظارت دقیق و تمرکز حساب اموال منقول دولت از مهر ماه سال ۱۴۰۳ راه اندازی شده است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: هماهنگی و مکاتبات اداری با دستگاه های اجرایی استان برای آموزش فرآیندها، ایجاد دسترسی و کاربری های لازم و راهنمای های حضوری و تلفنی در این زمینه انجام شده است.
عبداللهی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نسبت به صورت برداری اموال منقول اقدام نموده اند گفت: تعداد ۸۲ هزار و ۹۸۲ قلم اموال منقول در استان ثبت شده است.
عبداللهی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ثبت و تکمیل اطلاعات اموال منقول و غیر منقول دستگاه های اجرایی در سامانه سادا نوین، پیگیری ذیحسابان و مدیران مالی استان را در این زمینه خواستار شد.
در ادامه معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان با اشاره به نامه دیوان محاسبات در خصوص حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک مالی دستگاه های اجرایی تاکید داشت.
فانی همچنین با اشاره به نامه سازمان تامین اجتماعی در خصوص تکلیف ذیحسابان دستگاه های اجرایی مربوط به پرداخت مالیات، حق بیمه و بیمه بیکاری مربوط به هر صورت وضعیت قرارداد ظرف مدت حداکثر دوماه پس از دریافت صورت وضعیت تاکید کرد.