مرکز اطلاعات مالی در نظر دارد مناقصه عمومي یک مرحلهای "خرید میزهای کنفرانس، اداری، صندلیهای گردان و مبلمان انتظار" ( به میزان مندرج در اسناد مناقصه) به شماره 2001094388000004 را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار مناقصه در سامانه روز سه شنبه مورخ 1401/12/23 ساعت 10 صبح ميباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 1401/12/28
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 1402/01/15 (بصورت الکترونیکی و تحویل فیزیکی پاکت صرفا (الف) تا ساعت 16:00 همان روز)
زمان بازگشایی پاکتهای (الف) و (ب) و (ج): ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/01/16
مدت اعتبار قیمت پیشنهادی: 3 ماه از تاریخ بازگشایی پاکت (ج) می باشد.
نوع تضمین : تضامین معتبر موضوع بند الف ماده(5) آیین نامه تضامین دولتی
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت )الف( آدرس: تهران-میدان آرژانتین خیابان احمد قصیر( بخارست) کوچه دهم پلاک 13 – معاونت توسعه مدیریت و منابع -تلفن 86122465-021 داخلی 230
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: شماره تماس 1456