مرکز اطلاعات مالی در نظر دارد مناقصه عمومي یک مرحلهای "خرید میزهای کنفرانس، اداری، صندلیهای گردان و مبلمان انتظار" ( به میزان مندرج در اسناد مناقصه) به شماره 2002094388000001 را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار مناقصه در سامانه روز یکشنبه مورخ 1402/1/27 ساعت 10 صبح ميباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 1402/2/4
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 1402/02/16 (بصورت الکترونیکی و تحویل فیزیکی پاکت صرفا (الف) تا ساعت 16:00 همان روز)
زمان بازگشایی پاکتهای (الف) و (ب) و (ج): ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1402/02/17
مدت اعتبار قیمت پیشنهادی: 3 ماه از تاریخ بازگشایی پاکت (ج) می باشد.
نوع تضمین : تضامین معتبر موضوع بند الف ماده(5) آیین نامه تضامین دولتی
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت)الف( آدرس: تهران-میدان آرژانتین خیابان احمد قصیر( بخارست) کوچه دهم پلاک 13 – تلفن 86122465-021 داخلی پشتیبانی 230 – داخلی دبیرخانه 419 و 420 جهت تحویل پاکت)الف(