معاونت توسعه مدیریت و منابع در اجرای سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، مبنی بر عدالتمحوري در جذب، تداوم خدمت و ارتقاي منابع انسانی، پرهيز از تنگ نظريها و نگرشهاي سليقهاي و غيرحرفهاي، دانشگرايي و شايسته سالاري مبتني بر اخلاق اسلامي در نصب و ارتقاي مديران و با عنایت به منویات مقام عالی وزارت مبنی بر ایجاد رقابت سالم و انتخاب مدیران اصلح و دارای روحیه مردمداری، قانونمداری عدالتمحوری و فسادستیزی (موضوع بخشنامه شماره 21/176543 مورخ 1400/10/26)، در نظر دارد از همکاران علاقهمند، واجد شرایط احراز برای تصدی پستهای سازمانی به شرح زیر دعوت به عمل آورد:
الف: معاون اداره کل امور رفاهی و پشتیبانی ستاد وزارتخانه - مدیریت میانی ( دو ردیف سازمانی)
ب: روسای ادارات: 1- امور قراردادها 2- نظارت بر پیمانکاران 3- تدارکات و کارپردازی
متقاضیان میتوانند بر اساس فرایند زیر حداکثر تا تاریخ 1402/10/25 نسبت به تکمیل رزومه پیوست (قابل دریافت در پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی) اقدام نمایند.
1. مراجعه به پورتال وزارت اموراقتصادی و دارایی (بخش اطلاعیه) و دریافت فایل روزمه و خودارزیابی (فرمهای شماره 1و2- پیوست شماره 1).
2. در صورت احراز شرایط عمومی (موضوع بخشنامه 14647 مورخ 1401/3/2 شورای عالی اداری- پیوست شماره 2) و شرایط تخصصی (معاون اداره پیوست شماره 3 و رییس اداره پیوست شماره 4)، تکمیل فرمهای مذکور.
3. تحویل مستندات مربوط به دفتر اداره کل امور رفاهی و پشتیبانی.
شایان ذکر است با عنایت به اینکه انتخاب و انتصاب در پست موصوف پس از سیر مرحل اداری و قانونی (1-بررسی رزومه، 2-شرکت در کانون ارزیابی، 3- شرکت در مصاحبه تخصصی، 4-جمعبندی امتیازات و معرفی فرد منتخب) صورت میپذیرد لذا تکمیل و ارسال رزومه هیچگونه تعهدی برای این معاونت در جذب افراد ایجاد نخواهد نمود.
انتصاب افراد منتخب از سازمانهای تابعه در پستهای مورد اشاره مستلزم سیر فرآیند ماموریت و انتقال مطابق با قوانین و مقررات خواهد بود.
------------------
شرایط احراز پست روسای ادارات قراردادها و نظارت بر پیمانکاران
شرایط احراز معاون مدیر کل رفاهی و پشتیبانی