اطلاعیه دفتر وزارتی درخصوص "فراخوان جذب نیروی انسانی همکاران محترم واحدهای ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع"

فراخوان جذب نیروی انسانی

همکاران محترم واحدهای ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع

دفتر وزارتی در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی متخصص خود نسبت به جذب افراد علاقمند و واجد شرایط (به لحاظ مدرک و رشته تحصیلی) از بین کارکنان حوزه ستادی و سایر واحدهای تابعه وزارت متبوع در مشاغل کارشناس امور اداری و کارشناس برنامه‌ریزی اقدام نماید.

متقاضیان می‌توانند با رعایت شرایط احراز پیوست، رزومه و سوابق شغلی خود (فرم اطلاعات متقاضی) به آدرس ایمیل: Vezarati@mefa.gov.ir و یا به امور عمومی حوزه وزارتی (سرکارخانم باقری با شماره تماس ۳۹۹۰۲۹۲۶) مستقر در ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در مدت ده روز کاری پس از انتشار فراخوان ارسال/ ارائه نمایند.

شرایط احراز تحصیلات رشته شغلی «کارشناس امور اداری»:

دارا بودن گواهی نامه کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی:

مدیریت منابع انسانی (همه گرایش ها)، مدیریت دولتی (همه گرایش ها )، مدیریت سازمان های دولتی (همه گرایش ها) مدیریت دولتی و سیاست گذاری عمومی / مدیریت سیاست گذاری عمومی / دکترای حرفه‌ای مدیریت (تصمیم گیری و سیاست گذاری) مدیریت بازرگانی (مدیریت استراتژیک و/ مدیریت تحول) (مدیریت (MBA) ( مدیریت توسعه سازمانی و منابع انسانی / استراتژی)، مدیریت کسب و کار) MBA) (رفتار سازمانی و منابع انسانی/ استراتژی)، مدیریت کسب و کار رفتار سازمانی و منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (مدیریت عملکرد / مدیریت کیفیت و بهره وری) مدیریت اجرائی، مدیریت اجرائی (همه گرایش ها) معارف اسلامی و مدیریت (همه گرایش ها)، کارآفرینی ( سازمانی/ بخش عمومی)، کارآفرینی ، حقوق دادرسی اداری .

و یا گواهینامه کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی:

مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار های کوچک، مدیریت بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه (همه گرایش ها)، بیمه، مدیریت تعاون، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت اطلاع و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی – ارزیابی فرهنگی، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی- برنامه ریزی فرهنگی ، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بیمه اموال، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بیمه- بیمه اموال، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بیمه اشخاص، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بیمه –بیمه اشخاص، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بیمه- بیمه مسئولیت، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بازاریابی بیمه، کارشناس حرفه‌ای مدیریت رفاه اجتماعی، کارشناس حرفه‌ای مدیریت سرمایه انسانی، کارشناس حرفه‌ای امور تحول و نوسازی اداری، کارشناس حرفه‌ای مدیریت دفتری،کارشناس حرفه‌ای مدیریت کسب و کار،کارشناس حرفه‌ای مدیریت اسناد و مدارک، کارشناس حرفه‌ای مدیریت تعاون،کارشناس حرفه‌ای حقوق اداری.

شرایط احراز تحصیلات رشته شغلی «کارشناس برنامه‌ریزی»:

دارا بودن گواهی نامه دکترا در یکی از رشته های تحصیلی:

مدیریت دولتی ( تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی)، مدیریت سازمان‌های دولتی ایران(سیاستگذاری دولتی( خط‌مشی گذاری عمومی))، مدیریت ( مدیریت سیاستگذاری بخش عمومی)، آینده پژوهی، آینده پژوهی(همه گرایش‌ها)، مدیریت راهبردی، مدیریت توسعه و رشته‌های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اختصاصی دستگاه اجرایی در مقطع دکترا

دارا بودن گواهی نامه کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی:

مدیریت دولتی (خط‌مشی گذاری عمومی)، مدیریت سازمان‌های دولتی(برنامه‌ریزی و نظارت)، مدیریت دولتی و سیاستگذاری عمومی، مدیریت سیاستگذاری عمومی معارف اسلامی و مدیریت(مدیریت دولتی و سیاستگذاری عمومی)، دکترای حرفه‌ای مدیریت (تصمیم گیری و خط‌مشی گذاری)،  مهندسی آینده پژوهی‌، مهندسی صنایع( آینده پژوهی) و رشته‌های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اختصاصی دستگاه اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد.

و با رعایت سایر شرایط:

-تخصص و مهارت‌های مورد نیاز:گزارش نویسی اداری و مدیریتی-ICDL

-سابقه کار :حداقل ۲ سال

و دارای روحیه همکاری تیمی، تعهد کاری و اخلاق حرفه ای؛ مسئولیت پذیری و استمرار در پیگیری وظایف محوله؛ دارا بودن سطح بالایی از دقت و تمرکز و همچنین روحیه یادگیری و به روز نگه داشتن دانش.

۱۲ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۶