وزارت امور اقتصادی و دارایی در نظر دارد مناقصه فوق را به شماره نیاز ) 2002000009000019) را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار مناقصه در سامانه از ساعت 8:00 روز چهارشنبه تاریخ 1402/08/03میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: روز شنبه تاریخ 08/13/1402
مهلت تحویل ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف) مناقصه به صورت فیزیکی: تا ساعت 16 روز شنبه تاریخ 1402/08/27
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد در سامانه ستاد: تا ساعت 19 روز شنبه تاریخ 1402/08/27
زمان بازگشایی پاکات الف و ب و ج: ساعت 00:09 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/08/29
زمان جلسه توجیهی : ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1402/08/20
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:
1) جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مناقصه و ارائه ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف):آدرس تهران- میدان امام خمینی- انتهای خیابان باب همایون- ساختمان مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی- درب دو شمالی- اداره کل امور رفاهی و پشتیبانی و تلفن 39903444
علاقمندان به شرکت در مناقصه میبایست جهت ثبتنام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(توکن) با شماره 1456 داخلی (9 الی 1) تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir مراجعه نمایند.